woensdag 6 februari 2013

WEEKLY RECAP #04

Vorige week was een druk maar gezellig weekje. We zijn lekker opgeschoten in de speelkamer, het is echt bijna klaar, dus hoop ik zo snel mogelijk de foto's te laten zien.....ik vind het echt zoooo leuk geworden!
Mijn moeder had haar laatste werkdag incl. afscheidsfeestje, helaas had ik daar geen foto's van gemaakt. Tevens was mijn moeder die week jarig, maar ook daar geen foto's van gemaakt haha.... Toch kan ik deze weekly recap wel vullen met een aantal foto's....kijk mee en enjoy xo!!

De avond voordat een nieuwe werkweek begint moet ik mijn wekker weer opnieuw instellen, want vanaf vorige week heb ik weer een vaste dag in de week vrij.....heerlijk vooruitzicht zo'n lang weekend!


Ik heb eindelijk mijn Iphone geupdate en daarom kon ik ook de app van Pinterest downloaden....het is geen geheim dat ik dat een fantastische site vind, nu kan ik ook onderweg naar het werk in de trein pinnen...om maar een voorbeeld te noemen.

Het weekend is voorbij, dus doordeweeks weer gezond eten....tegenover mijn werk zit een AH2GO, als ik geen fruit van huis mee heb genomen, haal ik daar altijd wat te eten, vandaag is het ananas. 

Ik moet werken en de zon schijnt volop.....just my luck!! Helaas moesten de lamellen dicht, omdat de zon anders op mijn beeldscherm schijnt.

De Zara-app had weer een nieuwe update: de nieuwe voorjaars-/zomercollectie staat online!! Gelijk geupdate uiteraard :)

Twee  pakketjes weggebracht, omdat ik mijn twee waxinehouders van Riviera Maison verkocht had..

Het grote nieuws van vorige week,: koningin Beatrix treedt af en vanaf volgend jaar hebben wij geen Koninginnedag meer op 30 april, maar Koningsdag op 27 april.....wel even wennen hoor.

Bij de Hema leuke dingen voor de speelkamer gescoord....ze hadden precies de dingen die ik zocht in de perfecte kleur!

Oeps....weer wat besteld bij Zara....

Via Pinterest een lekker recept gevonden van pindakaascake in een mok, die in de magnetron bereid kan worden....zo makkelijk.

Weer even aan de slag met de speelkamer.....zo leuk al die leuke ideeën uitvoeren.

Lekker gegeten bij mijn ouders....zo handig dat wij zo vaak kunnen aanschuiven!!
Love my dear parents <3

Vandaag was mijn laatste werkdag van mijn moeder en ik had eerder vrij genomen, omdat haar collega's een afscheidsfeestje hadden georganiseerd en wij waren ook uitgenodigd. Voordat wij daar naartoe gingen, gingen wij met z'n viertjes eerst even een puntzak patat MET mayo eten.........daar had ik ontzettend veel zin in!! Echt zo slecht van mij, maar het was zoooo lekker.
Faye wilde even mooi poseren....smile!!!

Heerlijk........

Uit de oude doos, een foto van ruim 10 jaar geleden!! Wat gaat de tijd toch snel zeg....
In die tijd was een soort van hannekam + matje in, dus na de bevalling van Nathaniél ben ik naar de kapper gegaan en had mijn lange lokken laten knippen..ik kreeg veel positieve reacties, maar mijn hubby vond het niet zo leuk.
Ik moet toegeven dat ik het toen wel heel leuk vond, maar ik zal het niet weer doen haha.

Nog een  foto uit die oude doos die we tegenkwamen tijdens het opruimen van de speelkamer.
Deze foto is van ongeveer 2 jaar geleden, gelukkig heeft Faye nog heel wat tanden erbij gekregen ;)
Wat een heerlijk stel is het toch....proud mom!!  

Het weer was echt prut, daarom besloot ik om een stamppotje te maken....yummmmmm

Mijn bestelling van Zara ontvangen....veel sneller dan normaal, heb ik geen problemen mee hoor!!

Klussenlijst voor de speelkamer bijwerken en nieuwe ideeén toevoegen.

Mijn nieuwe sweater van Zara.....sporty chic.

Op vrijdag is mijn wekelijkse vrije dag, we hadden de kids naar school gebracht wel wilden nog even naar de bouwmarkt , maar die bleek pas om 9.00u open te zijn. En wat ga je doen (samen met 20 andere mensen blijkbaar)? Jup...ontbijten bij de Hema voor een € 1,00. Wat een geweldig concept is dat toch.

Ook maar even langs de Action....ja, I love chocolate hihi

Ik ben al een tijdje op zoek naar de perfecte gele maskingtape en op het internet heb ik geen goeie kunnen vinden en bij de Action wel hahaha....het lag bij de verfspullen en veel goedkoper dan de maskingtapes die aangeboden worden op het internet die als decoratie gebruikt moeten worden.

Bye bye taupe....hello black & white.
Een sneak peek van de speelkamer :)

Sindskort doe ik pilates oefeningen aan de hand van een dvd, maar ik had nog geen matje waar ik dat op kon doen....gelukkig kwam ik dit exemplaar tegen en heb het zonder twijfel meegenomen.
Dat is toch heel wat comfortabeler dan op een houten vloer.

Zaterdag zijn wij naar vrienden in Eindhoven gegaan om foto's te bekijken van hun bruiloft. We  samen met nog een aantal vrienden uitgenodigd en het was echt ontzettend gezellig. Dit spel hebben wij oa. gespeeld, echt te leuk!!

Afgelopen weekend had ik ontzettend veel zin in een kapsalon en dat hadden wij zondag besteld..........de eerste paar happen waren heerlijk, maar ik werd er snel heel beroerd van. Ik merk dat ik vet voedsel steeds moeilijker kan verdragen, omdat ik heel gezond eet de laatste tijd.

Wat zijn het toch twee lieverds!!
Zondag is het pyjama-dag.....eerst heerlijk badderen en dan lekker de hele dag in de pyjama rondlopen, Nathaniël geniet daar ook van en loopt gerust de hele dag in zijn pyjama. Faye kleedt zich graag een paar keer per dag om en op zondag doet ze dat ook heel uitbundig.....echt een meisje.

Dit was mijn recap van vorige week, ik hoop dat je het leuk vond.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt dat je mijn blog hebt bezocht, een eventuele reactie wordt zeer op prijs gesteld! xo