maandag 18 februari 2013

OH I WISH...

Ik loop al een aantal jaren met de droom dat ik graag een witte of licht grijze vloer zou willen hebben....maar of dat praktisch is met twee kinderen en een hond? Vast niet...maar dromen mag toch?
En dat blijf ik ook doen, want mijn man is er ook niet een voorstander van...aangezien hij chef vloer is bij ons thuis. Hij is van het stofzuigen en dweilen, ideaal voor mij natuurlijk, maar ik moet het hem ook niet moeilijker maken dan het nu al is haha.

Nu hebben wij een massief houten gerookte en geoliede bruine vloer bij het hele sfeertje dat ik in mijn hoofd heb, past een witte of licht grijze vloer nou eenmaal veel mooier.







Tevens hebben wij een V-groef, dus stel dat wij onze vloer wit of licht grijs zouden laten verven, dan weet ik niet zeker of de V-groeven ook mooi worden afgewerkt. Heeft iemand ervaring met het wit of lichtgrijs laten verven van een bruine houten vloer en wat is de duurzaamheid daarvan? 
Maar goed....mijn man is (nog) niet om, dus blijft het alleen bij dromen. 

Droom je mee of vind je een witte of licht grijze vloer niet mooi (afgezien van hoe besmettelijk is).








Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt dat je mijn blog hebt bezocht, een eventuele reactie wordt zeer op prijs gesteld! xo