donderdag 28 februari 2013

NIEUWE AANWINSTEN: SHOPPING @ TIERLANTIJN

Gisteren had ik jullie met veel enthousiasme verteld over mijn shopping spree bij Tierlantijn en nu wordt het dan tijd om mijn aanwinsten te laten zien.

Ik was al een tijdje op zoek naar een zwart schedel van een dier. Een longhorn vond ik mooi, maar toen ik deze springbok zag hangen, was ik helemaal verkocht.
Ik heb thuis meteen het muurtje geverfd waar hij nu aan hangt, die was taupe. Eigenlijk was ik op zoek naar behang met een sloophout dessin, in licht grijze tinten, maar dat kon ik niet zo snel vinden....vandaar dat ik voor de time being dit wandje wit heb geverfd zodat het bokje er mooier uit springt ;)
Dit is de grote van 55 cm, Tierlantijn verkoopt ook een kleinere versie van 30 cm (beide ook in het wit verkrijgbaar).




Ook kon ik deze mini afwerpstang niet laten liggen, hij is van kunststof....precies de goede kleur en formaat.



Deze twee setjes kaarsen in een glazen potje vond ik ook ontzettend leuk, aangezien ik veel windlichtjes weg heb gedaan, kwamen deze goed van pas.



Voor mijn rolletjes masking tape, touw en tags wilde ik graag een leuke houder. Op de site van Tierlantijn zag ik dit exemplaar.
In de keuken heb ik een grotere exemplaar maar dan in het wit, die gebruik ik voor mijn soepkommen en die was te groot voor mijn hobby materiaal. Deze flessenrek was precies goed en wederom in mooi zwart!



Zo ziet het er uit met masking tape, tags, etc...



Zoals je kunt zien ben ik goed geslaagd :)
Heb jij nu ook zin om te gaan winkelen bij Tierlantijn?


7 opmerkingen:

  1. Ziet er allemaal leuk uit bij je Charly!
    En de Tierlantijn is idd erg leuk!ken het al een tijdje..

    Sassiex

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thnx Sassie...ik ken 't idd ook al een tijdje, maar ik wist niet dat het zo 'dicht' bij mij in de buurt was :)

      Verwijderen
  2. Ik heb gisteren toevallig lopen snuffelen bij Tierlantijn.Veel leuke dingen.Maar ook veel uitverkocht. Ik wacht nog even.;-) Maar jij bent goed geslaagd!

    xx
    Joyce

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog hebt bezocht, een eventuele reactie wordt zeer op prijs gesteld! xo