woensdag 20 februari 2013

MY FRIEND THE ILLUSTRATOR

Om de speelkamer op te leuken ben ik zelf aan de gang gegaan met canvas en zwarte verf en ik heb prachtige illustraties van een vriendin van mij 'opgehangen'.

Marloes Kroeze is een vriendin die ik het langste ken. Onze moeders waren bevriend, wij waren tevens klasgenootjes maar in groep vier verhuisde Marloes en sindsdien zijn wij penvriendinnen. Al moet ik wel zeggen dat wij nu niet meer pennen, want via facebook kan je ook op de hoogte blijven toch? Gewoon lekker met de tijd meegaan.




Ik wilde geen alledaagse plaatjes van Cars etc en bedacht dat Marloes ook mooie illustraties maakte en perfect voor de speelkamer. Ik had meteen contact met haar opgenomen en zij stuurde mij een paar voorbeeld foto's....uiteraard zat er een geschikte poster bij.
Toen ik de poster binnenkreeg was ik helemaal hoteldebotel, gelukkig waren de muren net klaar dus kon ik de poster meteen aan de muur bevestigen.

Dit is een zeefdruk van 30 x 90 cm en ik heb het opgehangen met gele masking tape, ik heb masking tape gebruikt om het geheel een beetje te breken, alleen maar ingelijste illustraties vind ik saai.
Vrolijke touch toch?


Marloes stuurde mij ook een pakketje met postkaarten uit haar collectie, één daarvan heb ik ingelijst in deze  mooie gele lijst, prachtig geheel vind ik het.
Dit zijn de overige postkaarten en die krijgen een mooi plekje op de kamers van de kids.

Je kan nog meer ontwerpen van Marloes bewonderen op haar website marloeskroeze.com en facebook. Tevens kan je haar werk bestellen via Etsy.com.

Ik wacht nog op een paar finishing touches voor de speelkamer en dan wijd ik er pas echt een post aan. Ik ben benieuwd wat jij van deze vrolijke illustraties vindt.


2 opmerkingen:

Bedankt dat je mijn blog hebt bezocht, een eventuele reactie wordt zeer op prijs gesteld! xo