dinsdag 23 oktober 2012

Wibra vs Riviera Maison

Vandaag liep ik even bij Wibra binnen om maillots voor mijn dochter te kopen en toen trok het woonaccessoires-hoekje mij ontzettend aan.....hele leuke spullen voor een zacht prijsje, daar zijn we toch allemaal dol op?

Naast al het witte en bruine riet, bont kussentjes en ander prul wat ik eigenlijk niet nodig had, viel mijn oog op een kandelaar waarbij ik meteen moest denken aan twee waxinelichthouders van Riviera Maison die ik tijdens de VIP night had gekocht.
Uiteraard keek ik meteen naar de prijs en tot mijn grote verrassing was het een set van drie!! Kijk daar word ik nou heel blij van.
Ze hebben een grof gebreid kabeltrui motief, iets wat ik heel leuk vind voor dit seizoen.


De waxinelichthouders van Riviera Maison heeft een touw-motief, iets anders dan die van Wibra, maar toch hetzelfde idee. Ze zijn beide van mat porselein.

Oh ja, vergat ik bijna de prijs te noemen.

De prijs van de Wibra set is € 5,99 (!!)


En de prijs van Riviera Maison € 9,95 voor de staande en € 6,95 voor de liggende.



Ik ben echt heel benieuwd wat je van de Wibra set vindt.
Heb ik er goed aan gedaan om ze te vergelijken of zijn ze totaal niet met elkaar te vergelijken?

Eén ding is zeker, ik ben er heel blij mee :)
Als één geheel staat het ook leuk bij elkaar.




27 opmerkingen:

  1. Enig zijn ze, lekker winters warm!
    Dat wordt hollen naar de wibra!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind ze heel mooi staan bij elkaar.
    Ik hoop dat ze er nog zijn bij de Wibra want meestal zijn de leukste spullen meteen uitverkocht! Bedankt voor de tip Charly en een fijne dag vandaag <3 = hartje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Succes Dien! Het klopt inderdaad het snel is uitverkocht, ik had geluk denk ik ;)

      Verwijderen
    2. Leuk dat hartje, hier mis ik de smiley's ook ^_^

      Verwijderen
    3. Leuk je blog mop ......kijken of mijn reactie nu wel blijft plakken.....

      Verwijderen
    4. Annelies is dus de anonieme.....lekker handig hahaha

      Verwijderen
  3. moet je eerlijk zeggen dat ik die van de Wibra stukken leuker vind dan die van RM :D

    Leuk dat je het wilde delen xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ik ben er nog niet helemaal over uit, ik vind ze sowieso allebei heel leuk.

      Verwijderen
  4. Vind die van Wibra ook mooier hoor moet ik zeggen!dat was ene goeie koop!enne,ook nog wel geslaagd voor mailots?hahaha

    groetjes Sassie.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat was inderdaad een goeie koop en zeker ook geslaagd voor maillots.
      Vaak vergeet ik door de enthousiasme waar ik eigenlijk voor kwam, maar gisteren gelukkig niet :)

      Verwijderen
  5. ik vind ze echt leuk die van de wibra en eigenlijk nog wel leuker dan RM en de prijs natuurlijk, maar bij elkaar staan ze ook gezellig. Jammer dat ik geen Wibra om de hoek heb, anders ging ik ook rennen naar de Wibra! Wendy XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goed bezig,Charly...:-))

    BeantwoordenVerwijderen
  7. doe mij de wibraatjes maar hoor!! ;-)))))

    BeantwoordenVerwijderen
  8. jaaaahhh....... ik kan reageren!
    je schrijft erg leuk en goed! kom maar op met nog meer leuke tips!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow, marvelous blog layout! How long have you been blogging for?

    you make blogging look easy. The overall look of your
    site is great, let alone the content!
    Feel free to surf my web site ... lanautica

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Malaysia & Singapore & brunei ideal online blogshop for wholesale & supply korean add-ons, earrings, earstuds, necklace,
    rings, bracelet, bangle & hair accessories.
    Deal 35 % wholesale markdown. Ship Worldwide
    Feel free to surf my website ... kawat stitching

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Malaysia & Singapore & brunei greatest internet blogshop for
    wholesale & supply korean accessories, earrings,
    earstuds, pendant, rings, hair, trinket & bangle add-ons.
    Deal 35 % wholesale rebate. Ship Worldwide
    Here is my web blog ; cottage pie recipe

    BeantwoordenVerwijderen
  12. I think this is among the most significant info
    for me. And i am glad reading your article. But should remark on some general
    things, The website style is ideal, the articles is really nice :
    D. Good job, cheers
    Here is my web blog - ncesc.com

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hello, I do believe your blog could possibly be having web
    browser compatibility problems. Whenever I look at your web site in Safari,
    it looks fine but when opening in Internet Explorer, it has some overlapping issues.
    I merely wanted to give you a quick heads up!
    Besides that, fantastic blog!
    Feel free to surf my site :: Photography Tricks

    BeantwoordenVerwijderen
  14. If you wish for to grow your familiarity only keep visiting this site
    and be updated with the hottest information posted here.
    Feel free to surf my blog - ultra liquid zeolite

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hi, I wish for to subscribe for this blog to take hottest updates,
    so where can i do it please help out.
    Here is my page : mma fighters

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog hebt bezocht, een eventuele reactie wordt zeer op prijs gesteld! xo