vrijdag 5 april 2013

NIEUWE AANWINST: I LOVE LEATHER

Afgelopen week was ik bij Zara om te kijken of ze eindelijk de schoenen hadden die ik al een tijdje op het oog had. Online waren ze nog wel beschikbaar, maar ik twijfelde een beetje over de maat...bij Zara verschilt dat nogal.
Maar goed....die schoenen waren nog niet geleverd :( Ik vind het heel moeilijk om dan meteen weer weg te gaan, dus besloot ik (zoals gewoonlijk) even rond te kijken en ik kwam dit schatje tegen.



Ik ben groot fan van leer en leren details en kan daarom ook niet wachten totdat het weer nou eindelijk eens toelaat om met blote benen te lopen :)
Op Polyvore had ik een paar items bij elkaar gezocht om een idee te geven hoe ik dit rokje zou combineren.



2 opmerkingen:

  1. Super leuke outfit, zou het zo dragen! x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. THNX!! me too...maar dan moet dat zonnetje toch echt komen en de wind wegblijven ;) xo

      Verwijderen

Bedankt dat je mijn blog hebt bezocht, een eventuele reactie wordt zeer op prijs gesteld! xo