woensdag 17 april 2013

FAVORITES: H & M NEW-ICONS COLLECTION

Vorige week lanceerde H&M de NEW Icons collectie. Deze collectie is geïnspireerd op de stijl en persoonlijkheid van de modellen die de kledingstukken showen.




De collectie vind ik echt geweldig, veel zwart/wit en leer natuurlijk :)
Ik had mijn zinnen gezet op de leren biker jack, dus toen de collectie 'eindelijk' online kwam, lag het al snel in mijn winkelmandje (icm met een kortingscode, zooo handig!!). Gelukkig had ik zo snel gehandeld, want online is hij nu uitverkocht.
Later bedacht ik dat ik dat t-shirt ook wel leuk vond, maar die was ook binnen no time uitverkocht, wie weet kan ik het nog ergens in de winkel kopen.
Ik kan niet wachten totdat dat mooie jack wordt bezorgd, al moet ik wel zeggen dat de bezorgdatum steeds veranderd...dus het is even afwachten.

De leukste items uit deze collectie heb ik in een collage weergegeven.
Wat is jouw favoriet?

 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt dat je mijn blog hebt bezocht, een eventuele reactie wordt zeer op prijs gesteld! xo