dinsdag 16 april 2013

A DASH OF COLOR


Op de markt in mijn woonplaats verkopen ze mooiere bloemen dan bij de bloemist, daarom ga ik bijna elke zaterdag naar de markt om bloemen te kopen.
Afgelopen zaterdag ging ik ook weer gezellig met mijn zoon naar de markt en zocht deze prachtige rozen uit. Het waren de laatste drie bossen, daarom mocht ik ze alle drie meenemen voor € 9,00!! Dat vind ik een mooie aanbieding voor 30 dikke rozen.




Ik heb ze over vier vaasjes verdeeld en de keuken en woonkamer voorzien van deze vrolijke schatjes.
Oké, ik geef toe dat ze pastel-kleurig zijn, maar zo'n heel licht roze tint vind ik nog wel leuk staan bij mijn zwart/wit/grijze inrichting.


FYI: Op de foto lijkt het alsof de bloemen bruine randjes hebben, maar dat is in het echt groen :)

Welke bloemen koop jij om jouw (huis-)kamer wat kleur te geven?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt dat je mijn blog hebt bezocht, een eventuele reactie wordt zeer op prijs gesteld! xo