woensdag 10 april 2013

NIEUWE AANWINST: BUYS FROM HART&8

Gisteren vertelde ik over de webshop van Hart&8 en jullie hadden al een sneak peek kunnen zien van mijn aankopen.
Het zijn echt aanwinsten voor ons huis, ze hebben inmiddels al een mooi plekje gekregen, dit zijn ze uitgepakt:

een kaartenset van 6 stuks
leuk om te versturen of (zoals ik dat gedaan heb) ter decoratie





zeep van 'Stop the water while using me!'
de boodschap is het merk


Tevens zat er een leuk cadeautje bij mijn bestelling, hoe leuk is dit schattige armbandje...LOVE IT!!


2 opmerkingen:

  1. Leuke post!
    Ik had de eerste foto al gezien op instagram, super leuke items!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ahhhh thnx Amy!! Ik ben er heel blij mee, een simpele toevoeging aan ons interieur, maar zeker een mooie aanwinst :) xo

      Verwijderen

Bedankt dat je mijn blog hebt bezocht, een eventuele reactie wordt zeer op prijs gesteld! xo