maandag 29 oktober 2012

WEEKLY RECAP #02

Een nieuwe week dus ook een nieuwe weekly recap!

Enjoy xo


Wekker gezet.....weer veel te laat naar bed gegaan


Een paar keer snoozen en dan opstaan...........valt elke keer weer tegen, zo vroeg opstaan

En daar zit ik weer 'fris en fruitig' in de trein naar Assen.....off to work

Je kon goed merken dat het herfstvakantie was, de trein was niet propvol en ik had twee banken voor mezelf....waar een mens wel niet blij van kan worden

Maandag was het wel warmer dan we gewend waren voor eind oktober, maar zo'n melding is natuurlijk ook weer heel overdreven

Wat zit er allemaal in mijn lade op het werk?....nou dit hahaha
O.a. nagellak, nagellakremover, deodorant, fashion en interieurtijdschriften, wat snacks en oh ja, ook wat dingen voor het werk ;)

's Avonds lekker relaxen met een zelf-gemelangeerde thee....heerlijk

En natuurlijk een nieuwe blog uitwerken, dit is mijn blog-spot haha

Mijn aankopen van vorige week.
Hier had ik al een artikel aan gewijd, de kandelaars van Wibra....check het hier

De temperatuur daalde flink, dus vandaag een lekkere gebreide trui aan met dito shawl....I hou van breisels in de herfst- en wintermaanden


Nog geen week online en op dinsdagochtend 700 pageviews.....thnx y'all

Na een lange werkdag een lief bloemetje gekregen van dochterlief....sweet hè?!

Zaterdag gingen we naar Walibi Fright Night en voor de vier spookhuizen moest je aparte kaartjes bestellen, helaas waren wij te laat....

En dit zijn de pageviews na een week.....best trots!
Omdat er ook mensen vanuit het buitenland meekijken (zoals Zweden, Rusland, Turkije en heel wat uit Amerika), heb ik een translater op mijn blog geplaatst

Stoelverwarming....wat een uitvinding!

Kiekjes maken @ Intratuin...kijk hier voor een verslag

Mosselen klaargemaakt bij mijn ouders.....het was weer lekker!!

Eindelijk mijn Lana-del-Rey-for-H&M jurkje aan....even een outfit foto gemaakt :)

Mijn darmen waren weer opstandig, dit gedronken in de hoop dat het zou helpen

Ik ken niet veel mensen die van marsepein houden, maar ik ben er gek op!!
En dan wel die van de bakker of deze rakkers.....mjammmmm

Dag Assen.....tot na het weekend

Wat was het vrijdag koud!!
's Avonds mijn lekkere dikke trui aangetrokken

Best vermoeiend dat gedans op Gangnam-Style....

Weer mosslen gegeten maar nu met Langoustine erbij

Ik ben nooit heel zuinig met knoflook.....

De Langoustines waren heerlijk....het pellen van Gamba's gaat toch iets makkerlijker :)

Voor het eerst een Chai Latte geprobeerd en het was lekker, een herfstig drankje voor het slapen gaan

Maar eerst even de nieuwe VT-wonen doorbladeren.....

Weer wat inspiratie opgedaan.....prachtig al die grijstinten....ik hou ervan

Helaas kan ik op zaterdagochtend niet uitslapen, zoonlief moet dan voetballen en mams moet er op tijd uit 

De uitslag was niet heel geweldig, maar hij heeft weer genoten.
Deze foto is trouwens niet van mij....ik bleef thuis bij Faye, want die slaapt wel lekker uit op zaterdag, tja iemand moet dan thuisblijven hè

Rise and shine en even een korte fotoshoot....my little fashionista!



Zaterdagavond gingen we naar Walibi Fright Night en vooraf gingen wij eten bij Bonanza in Harderwijk, ook hun waren in de Halloween-mood.
De stoelen waren heel 'bijzonder'...ze zaten voor geen meter :s

Mijn voorgerecht was lekker, maar het hoofdgerecht was matig....daar heb ik geen foto van gemaakt

Toch kunstig hoor....ik had moeite met een pompoen door midden snijden toen ik een pompoentaart had gemaakt....RESPECT voor de maker van deze pompoen

Speciaal voor deze avond een volle maan

There it is....Walibi, ik was er nog nooit geweest

Het was er echt ontzettend druk, hier stonden we in de rij voor de Xpress....het duurde 30-40 minuten voordat wij aan de beurt waren.
Dat viel nog mee, bij de Goliath stond een wachtrij van 2 uur!!

Ik heb heel wat meters afgerend en mijn hartslag ging tekeer door deze vent, hij deed zijn werk dus goed!!!
Zo eng......en er waren meer die net zo verkleed waren als hij.



Wat een ervaring was dat.....scary maar wel heel leuk

Tijdens het wachten in de rij begon het te regenen.....kou en regen: NIET MIJN BESTE VRIENDEN!!

Zondag = pyjama-dag....lekker relaxed

De klassieker Feyenoord-AJAX was er op, hier stonden ze nog me 0-1 voor......helaas werd het 2-2

Natuurlijk ontbraken de snacks niet....we zijn er dol op

De lekkerste pasteitjes...gemaakt door mijn moeder!! :)

Weer een nieuw recept van mij online op de website van Huisje Kijken.....heerlijke pompoentaart!
Klik hier voor het recept

Ondanks dat het pyjama-dag was, hebben we toch onze kleren aangetrokken en zijn we wezen wandelen.....lekker die frisse lucht met het zonnetje op ons bolletje

Lekker banjeren door de bladeren

Faye met één van haar lievelingsbladeren..... 

 
Faye en ik <3

Mijn Uggs aangetrokken....stylish niet echt verantwoord, maar ze zijn lekker warm

Ook maar even langs het hertenkamp....waar ze niet alleen maar herten hebben.
Faye vindt het het heel interessant, Nathaniël bleef op gepaste afstand

Onze emu-whisperer in haar Mega Mindy-houding

Wat zijn ze toch prachtig......liefde voor mijn kids!

Faye doet een Kalkoen na....dat je het even weet

Ahhhhhh....daar zijn ze

Prachtig toch?!

Stoere meid is het.....bijna nergens bang voor (wel voor Panda's hahaha)

Speciaal voor mij ging hij even poseren....well thank you

Deze freak zat verstopt in de bosjes....hij liet ons flink schrikken hahaha

Dag weekend....tot de volgende keer xo

Hebben jullie nog iets leuks gedaan vorige week of afgelopen weekend?
Ondanks een paar regendruppels was het toch aardig weer.....als het zonnetje zich maar laat zien, dan is het heerlijk vertoeven.

5 opmerkingen:

  1. Leuk Charly!
    je hebt je week weer goed door gebracht ;-)
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Idd Joyce, heerlijk genoten van het mooie herfstige weer en hard gewerkt...

      Verwijderen
    2. Gave camouflage jas heb je trouwens! Die zou mijn dochter ook wel willen hebben denk ik ;-)

      Verwijderen
    3. Haha...thnx Joyce, ik ben d'r ook heel blij mee :)

      Verwijderen

Bedankt dat je mijn blog hebt bezocht, een eventuele reactie wordt zeer op prijs gesteld! xo