woensdag 31 oktober 2012

I LOVE KNITS

Het is weer voorbij die 'mooie' zomer....

Tot ziens zomerkleding....welcome back chunky sweaters!!!


Het fijne aan de herfst, ja er bestaat iets fijns aan de herfst, is dat de dikke gebreide truien weer tevoorschijn komen.
's Avonds lekker op de bank heerlijk comfy in een oversized trui of overdag een chunky oversized trui op een rokje.....je kan er eindeloos mee combineren.
Zelfs een muts en een lekkere dikke shawl zijn in de herfst/winter stylish verantwoord en lekker warm natuurlijk, twee vliegen in één klap haha....


I LOVE KNITS

I LOVE KNITS van charly80 met cara accessories


Ook op interieurgebied zijn chunky knits een trend en ik hou er van!!!!
Ik ben al een tijdje op zoek naar zo'n leuke (betaalbare!!) poef en gebreide kussens, ze maken een winter-interieur naar mijn mening helemaal af.









 

De throw van Rivera Maison (Pebble Beach Cable Throw) schittert al een tijdje op mijn grijze hocker....dat staat zo gezellig.
Mijn geweldige kandelaar-set van Wibra past helemaal in het plaatje.

Heb jij jouw interieur ook veranderd in een winter-interieur of vind je dat overdreven en laat je alles staan zoals het staat? Niks mis mee natuurlijk, maar ik hou van veranderen, dus ga ik helemaal 'los' bij het veranderen van de zomer- naar de winter-setting.
Straks als de kerstboom komt, dan gaan we weer schuiven....het blijft een leuke bezigheid.

5 opmerkingen:

  1. vroeger haatte ik gebreide truien ,maar dat kwam omdat mijn moeder een nieuwe hobby had ontwikkeld en ik dus met haar creaties (helaas!) naar school moest..ik krijg er nog de kriebels van.. :-(
    Tegenwoordig vind ik het weer leuk...vooral dat heel grof gebreide..
    Leuke blog weer xxx Isa

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahaha....idd Isa, zeer herkenbaar!! Wat hadden we het toch zwaar te verduren, maar we hadden het iig niet koud ;)

      Ik hou ook van die grof gebreide, maar ik vind het wel lastig om een leuk exemplaar te vinden.

      Verwijderen
  2. Ja...........ik hou er van en gelukkig kan ik zelf breien en haken!
    En met het dikke garen en ander materiaal staat het ook heel stoer in je interieur!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Klopt Ellen en ik stuur jou even een pbtje via FB :)

      Jij maakt hele mooie creaties....ik zou dat ook wel willen leren, maar ik heb al zoveel dingen waar ik tijd aan moet besteden :)

      Verwijderen

Bedankt dat je mijn blog hebt bezocht, een eventuele reactie wordt zeer op prijs gesteld! xo