vrijdag 19 oktober 2012

EACH AND EVERYDAY OF THE YEAR

Vroeger was de schoolcampus van Vroom & Dreesman altijd a little piece of heaven on earth, want het leukste aan het nieuwe schooljaar was: een nieuwe agenda uitzoeken!!
Zorgvuldig ging ik alle agenda's bij langs, want je moet er toch één hele schooljaar mee doen!! Er moest genoeg ruimte in zitten voor lieve berichtjes die vrienden achter konden laten........euhmmmmm ik bedoel natuurlijk huiswerk ;)

Aan het einde van het schooljaar viel hij bijna uit elkaar van ellende.....maar ik weet nog goed dat ik ze nooit meteen kon weggooien, het was altijd leuk om de verhaaltjes van vriendjes en vriendinnetjes terug te lezen.....ach ja, dat noemen ze: JEUGDSENTIMENT!




Ook nu zoek ik mijn agenda's zorgvuldig uit. Op het werk gebruik ik Outlook, niet echt spannend, maar een agenda voor thuis moet leuke plaatjes hebben, dus in dat opzicht ben ik niet veranderd.

Ik ging de laatste jaren voor de agenda's van Riviera Maison, die hadden ontzettend mooie foto's van hun oh zo mooie meubels en accessoires. Maar na drie jaar hetzelfde merk te hebben gekocht, begon het mij een beetje te vervelen omdat het allemaal op elkaar leek en er foto's van de collectie van het voorgaande jaar in stonden....die viel voor het jaar 2013 snel af.

Een vriendin attendeerde mij erop dat het prachtige merk Jeanne d'Arc Living, veelal bekent om hun magazine met foto's waarbij je weg droomt, voor het eerst met een agenda op de markt kwam. De foto's waren veelbelovend en dat deed mij besluiten om de agenda te bestellen.
Ik had de agenda besteld bij Sfeer 61, een leuke winkel vol met sfeervolle woonaccessoires EN ze hebben ook een webshop.....ik ben wat dat betreft best lui en shoppen doe ik veelal op het wereld wijde web....dus ideaal voor mij!!

Toen de agenda door Marjan (onze vaste post.nl bezorgster.....elke week komt ze wel een keer langs *blush*) aan mij werd overhandigd, kon ik niet wachten om het pakketje uit te pakken. Eigenlijk was het ook zonde om uit te pakken want Sfeer 61 had goed haar best gedaan om het in te pakken....zo mooi!
Eenmaal uitgepakt kon het plaatjes kijken beginnen.....dat nam wel een tijdje in beslag, zoveel prachtige inspirerende foto's.
Ik heb wat foto's van de agenda gemaakt (zie hier onder), nu ligt hij mooi te wezen op een stapel boeken totdat het 2013 is.

Koop jij ook elk jaar een agenda en doe je dat ook zorgvuldig of koop je elk jaar standaard hetzelfde vertrouwde merk?
Sommigen zweren bij hun agenda in hun telefoon of op de tablet, maar ik kan daar nog niet zo aan wennen....jij wel?










8 opmerkingen:

  1. Okee ik ga hem NU bestellen hahahaha
    Channie here i come ................

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk geschreven Char!! x
    Liefs Isa

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijne column weer Charly! Vooral doorgaan!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind je blog ook leuk..n staat onder m'n favo-bladwijzers...keep up the good work..

    X Gwendy W

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey Gwendy!
      Wat leuk dat ik onder jouw favo-bladwijzers sta :)
      Bedankt voor jouw leuke reactie.
      groetjes
      Charlene xo

      Verwijderen

Bedankt dat je mijn blog hebt bezocht, een eventuele reactie wordt zeer op prijs gesteld! xo