maandag 28 oktober 2013

REPORT: DISNEYLAND PARIS 2013

Door problemen met het overzetten van de foto's van mijn Iphone naar de laptop, komt deze post een week later dan gepland.

Vanaf vorige week zondag tot en met dinsdag waren wij aan het genieten in Disneyland Parijs, mijn volgers op Instagram hadden al wat foto's voorbij zien komen.
Het weer zat ontzettend mee, ondanks de drukte door de herfstvakantie hadden wij toch heel veel gezien.
Onderstaande foto's geven een deel weer van onze Disney adventure :)



Wij zaten in de Davy's Crockett bungalow, echt ideaal met kinderen en voorzien van alle gemakken.
We waren één afrit verwijderd van het park.
 

 
Het park was gehuld in een Halloween setting


Een zeer grote Mickey Mouse pompoen


Faye was onder de indruk van het glas in lood in het kasteel van Doornroosje


Het doolhof van Alice in Wonderland


Nathaniël was net groot genoeg voor z'n eerste ritje in de Space Mountain


Welcome to Adventure Island











Mooi uitzicht vanuit de boomhut van familie Robinson











Ik ben niet zo'n held en had daarom geen bezoekje gebracht aan de Haunted Mansion,
maar mijn stoere mannen wel :)

Ondanks het warme weer vielen toch ook in Disneyland de blaadjes van de bomen

Heerlijk genieten in het zonnetje...


Alle Disney karakters hadden wij voorbij zien komen tijdens de verschillende parades

Een paar impressie foto's van het park waar wij hadden overnacht:
Davy's Crockett Ranch













's Avonds is het net zo indrukwekkend als overdag




Een mooie afsluiter van de dag: een prachtige lasershow + vuurwerk...WOW!!

Dag 3: bezoek aan Walt Disney Studio's










Stuntshow met een gastoptreden van Lightning McQueen :)








Ook hier weer een mooie parade


Dag Disneyland Parijs...tot de volgende keer maar weer :)




2 opmerkingen:

  1. Wow super mooie foto's Char :) Ben er nog nooit geweest, maar als ik dit zo zie krijg ik zin om er heen te gaan haha. Lfs Chan

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog hebt bezocht, een eventuele reactie wordt zeer op prijs gesteld! xo