maandag 7 oktober 2013

GOODIE GOODNESS: OKTOBER

Er is alweer een maand voorbij, daarom ontving ik afgelopen zaterdag Goodie Goodness box van oktober.
Dit was mijn tweede box en oei wat werd ik blij van alle goodies die met zorg waren ingepakt.
Als je nog geen abonnement hebt op Goodie Goodness, dan raad ik jou aan om dit wel te doen.
Natuurlijk is het altijd afwachten wat je krijgt, maar dat is het leuke van deze boxen.

De oktober box was gevuld met goodies van 'Oh So Pretty Party'. De ontwerpers achter dit concept zijn Judith & Heleen, zij ontwerpen persoonlijke stationary voor verschillende (speciale) gelegenheden.
Je kan hierbij denken aan uitnodigingen, geboortekaartjes, labels, etc.
Ook verzorgen ze decoraties gemaakt van papier. Voor een pietlut zoals ik is dit ideaal, ik hou van matchy matchy feestjes, één thema vanaf de uitnodiging tot aan de decoratie.

Bekijk hier onder de inhoude van de Goodie Goodness box van oktober.














Inhoud: - confetti
            - gift tags
            - twee kaarten
            - 'Hip Hip Hooray' lintje
            - schrift
            - party banner



1 opmerking:

Bedankt dat je mijn blog hebt bezocht, een eventuele reactie wordt zeer op prijs gesteld! xo