maandag 14 oktober 2013

PHOTO DIARY

Het was weer een rustig weekje, waar ik bewust voor kies de laatste tijd.
Genoten van een aantal prachtige herfstdagen, tijd voor een nieuw kapsel..bekijk het in mijn mini fotodagboek.




1. Ik ben gek op macarons, vooral van Ladurée..deze zijn daar helaas niet van, maar ze smaakten heerlijk (ze waren overigens groter dan de normale en ik zat na twee goed vol)
2. Ook ben ik gek op thee! Ik hou niet van fruitthee, maar kruidenthee, groene thee en deze witte thee is ook goddelijk..lekker licht. De verpakking is natuurlijk ook een plaatje :)
3. Na werktijd had ik nog een klusje op het kantoor van mijn man die ik wilde afmaken, als ik daar ben wil ik (tot ergernis van mijn man) altijd de boel herinrichten..toen hij ging roken, had ik dat ook stiekem gedaan ;)
4. Het was alweer een tijdje geleden dat ik naar de kapper was geweest, daarom had ik afgelopen woensdag een afspraak om te knippen en te kleuren. Over ee lengte ben ik tevreden, maar de kleur vond ik achteraf wat saai..hopelijk groeit het er snel uit.
5. Het eindresultaat, een lange bob. De kleur is bruin/rood met wat highlights.
6. Eindelijk was de normale porseleinstift weer voorradig bij Pipoos. Dit keer had ik voor Nathaniël en Faye een mok versierd, ik ben blij met het eindresultaat en de kids waren ook heel blij met hun persoonlijke mok.
7. Voordat deze aftelkalender in de keuken hing, vroegen de kids elke ochtend hoe lang het nog duurde voordat we naar Disneyland Parijs zouden vertrekken. Met behulp van deze kalender kunnen ze het zelf bijhouden, waarom had ik daar niet een maand eerder aan gedacht!
8. Het was gisteren een heerlijke herfstdag. Terwijl het in delen nat tot zeer nat was, scheen hier ondertussen de zon..uit de wind was het heerlijk vertoeven.
9. Op de terugweg lagdn er heel veel tamme kastanjes langs de weg. Gelukkig waten we goed voorbereid, we hadden een grote plastic zak meegenomen, die zat binnen no time vol. Normaal gesproken kook ik ze 'gewoon', maar ik ben op ziek naar een tecept voor een kastanjecake of een ander gerecht, tips zijn welkom :)

Dit was mijn week in een notendop.
Hou mijn blog deze week extra goed in de gaten, want er valt weer iets te winnen ivm mijn eerste blogverjaardag :) YAY!!



6 opmerkingen:

  1. Mooie collage, je bekers vind ik echt super geworden, je moet wel een vaste hand hebben. Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt..als ik rustig de tijd neem, dan heb ik wel een vaste hand ;)

      Verwijderen
  2. Leuk!
    Je kapsel staat je hartstikke leuk en die kalender is ideaal.
    Lieve groet,
    Henny

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je!! De kalender heeft z'n vruchten afgeworpen, het eerste wat ze 's ochtends doen is naar de kalender lopen :)

      Verwijderen
  3. Zo, wat heb jij een vaste hand! Ik heb vandaag twee witte mokjes gehaald bij de kringloop en ook beschreven, maar da's nog knap lastig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is idd een werkje, ik had ook een paar uitgeveegd en ben weer opnieuw begonnen...maar na wat geduld heb je toch een leuk eindresultaat! Ik ben benieuwd naar jouw mokjes :)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog hebt bezocht, een eventuele reactie wordt zeer op prijs gesteld! xo