dinsdag 29 januari 2013

RECAP #03

Pfffffffffff....ik word soms zo ontzettend moe van mijn laptop, afgelopen week kon ik geen foto's uploaden naar mijn blog, gelukkig is dat nu opgelost....niet dat ik weet wat de oplossing was, maar ik kan nu weer foto's uploaden.

Normaal is de titel 'Weekly recap', maar dat volstaat nu niet aangezien het een hele tijd geleden is dat ik een recap heb gepost.
Maar better late than never....hierbij een recap van vorige week. Ik was ziek/niet fit, dus zo heel spannend was het niet. We hadden wel het één en ander gedaan.....enjoy xo!

Aangezien mijn broeken de laatste maanden (of jaren?!!) strakker zijn gaan zitten, heb ik besloten om gezonder te eten....dus niet onbeperkt snacken, geen kroket in de pauze (heeeeeeellll af en toe, maar voorlopig nog niet), geen suiker in de thee, etc. En daar hoort ook een gezonde lunch bij, ik had hier een paar Wasa knäckerbrödjes klaargemaakt met Hüttenkäse en avocado (en versgemalen zout en peper) en het is werkelijk goddelijk!!! Het is natuurlijk gezonder om dit klaar te maken met volkoren crackers, maar ik ga het meteen cold turkey doen.

Ik was ziek, dus bleef ik lekker in bed tv kijken, door de programma's op tv werd ik eigenlijk ook niet gelukkiger ;)
Ik was alleen thuis en ik had geen zin om uitgebreid te koken. Aangezien het gezonder is om wel regelmatig te eten, had ik een gezonde pastasaus gemaakt van avocado en dit was wederom heel lekker....alleen de volgende keer één teentje knoflook minder.
En wat vinden jullie van mijn nieuwe schaal/bord? Isn't it pretty?
Nathaniël had een verjaardagsfeestje en om hem niet zomaar daar naartoe te sturen met een simpel envelopje, had ik de envelop gepimpt met masking tape en stempels.....ik vind 't cute!
Weer een gezonde lunch: ei, tomaat spinazie, tonijn en versgemalen zou en peper....mjammmmieee
Weer iets uitgeprobeerd: een chocolate-peanut butter-smoothie
Vorig weekend voelde ik mij weer iets fitter, operation playroom stond in de planning, dus zijn we met z'n tweeën naar Ikea gegaan voor wat accessoires voor voor de speelkamer.
Ook even bij de bouwmarkt langs voor verf.
Vorige week maandag wilde ik weer proberen te werken, maar na een uurtje hield ik het voor gezien en ben  weer met het treintje naar huis gaan. De ticketautomaat had kuren door het koude weer, ik kon geen tweede klasse treinkaartje selecteren, dus moest ik noodgedwongen eerste klasse gaan zitten.....was niet erg, aangezien ik mij ontzettend ziek voelde....gelukkig had ik mijn bontje aan en een dikke shawl om.
Toen ik thuiskwam, stond Mega Mindy paraat om mij te verzorgen....schatje!
Na een paar dagen uitzieken, had ik een afspraak gemaakt bij de kapper....eindresultaat zien jullie morgen. Het is niet echt een ontzettende metamorfose, maar een noodzakelijke knipbeurt.
Die verrekte sneeuw verdween niet door het lekkere zonnetje, maar dat weerhield mij niet om mijn mooie boots aan te trekken...die waren overigens niet snow proof!
Ik had zin in iets hartigs, het kwam goed uit dat mijn ouders altijd wel iets lekker in de vriezer hebben....ik had twee  van deze heerlijke baby's opgewarmd.....nobody cooks/bakes better than mommy!!!
Ik had een kl*te dag gehad op het werk, dus besloot ik mezelf lekker te verwennen met een maskertje en een warm bad met veel bubbels.

Even de stad in om wat broekjes voor Faye te kopen, mijn meissie begint nu echt te groeien (evenals haar vocabulaire)...die vieze sneeuw wilde nog steeds niet weggaan pffffffffffff
Sneeuwpret met Faye...Nathaniël bleef liever op de Wii spelen
Natuurlijk moet ze even mooi poseren....beauty!
Noël was onderweg van het werk naar huis (bijna 's nachts) op de radio en daarom kreeg hij dit shirt  toegestuurd van Q-music.
Halve outfit shot van mijn mooie legergroene snakeprint broekje :)

Ja....eindelijk na heel wat jaren toch nog één tattoo met een mooie betekenis....meer daarover morgen!
Een kaarsje branden voor mijn dinnetje aan haar familie.....

Onderweg naar het zuiden om te gaan schaatsen en naar de schoonfamilie...een lange reis, gelukkig slapen de kids altijd onderweg.
Hoe verder wij naar het zuiden reden, hoe grijzer het werd....hmmmmm
De laatste dag voordat het gaat dooien,, dus nog even snel schaatsen en sleeën.

Samen op de slee.....

Mooie uitzicht!
Wat een geluk dat ik deze foto nog had kunnen maken, want eigenlijk mocht ik niet stilstaan.
En toen was de pret voorbij....Faye vond het niet meer zo leuk en had het koud, daarom lekker tegen mama aan onder een dekentje.
Nathaniël bleef nog wel even door schaatsen.....tough guy!

Gezellig op visite bij opa en oma....de één op de laptop en de ander op een boekje lezen.

Het weer voor de aankomende week....regen, maar wel boven het vriespunt!

Mooi weer voor een lazy sunday....we gaan toch nergens heen, gelukkig ging het grootste gedeelte van de sneeuw wel weg :)
Om de dag goed te beginnen.....food.....

Mama woonmagazines doorlezen en Faye druk met haar strijkkraaltjes.

Zoveel leuke ideeën opgedaan.



Het avondeten.....zo simpel, maar zooooooooooo lekker!!!

Uit de oven en AAN TAFEL!!!!!!!!!!!!!!!!
Dit was mijn recap....nu zijn jullie weer op de hoogte. Hebben jullie nog iets leuks gedaan?


1 opmerking:

  1. Altijd zulk Lekker eten jij. Krijg nu trek! In alles wat ik heb gezien haha xxxx

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog hebt bezocht, een eventuele reactie wordt zeer op prijs gesteld! xo