vrijdag 5 juli 2013

MY TREAT

Deze week staat het natuurlijk in het teken van de verjaardag Faye.
Woensdag was ze jarig, dat hebben we gezellig met z'n vieren gevierd.
Vandaag mocht ze trakteren op de peuterspeelzaal..weer feest, het was tevens haar laatste dag..na de vakantie gaat Faye naar de basisschool (slik..emo momentje).

Dit jaar had ik een simpele traktatie..ik had geen puf voor een creatief hoogstandje, ja ik ben ook toe aan vakantie (mijn vakantie is overigens vandaag begonnen...jeej!!).
Voor Nathaniƫl had ik in februari deze traktatie gemaakt, ook best simpel en een hit op pinterest :)
Dit jaar had ik het dus nog simpeler gehouden, maar het eindresultaat vond ik toch best leuk.

De kindjes kregen hartensnoepjes in een chevron print zakje van Lang zal ze leven met een lief gedichtje.






Voor de juffen had ik deze cupcakes gemaakt, gewoon heel simpel gehouden..maar een schattig eind resultaat toch? Ook hier zat een lief gedichtje bij.




Morgen vieren we Faye's verjaardag met familie en vrienden, weer feest!!



4 opmerkingen:

  1. These photographs are so cute! Lovely post.

    xo, Meera | www.momentswithmeera.com
    twitter + instagram: @meeranavlakha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Via via op je blog terecht gekomen! Erg leuk!

    Dit vind ik toch wel heel erg mooi gedaan! Deze ga ik onthouden voor als onze jongste dame afscheid gaat nemen.

    Kom je ook een kijkje nemen op mijn blog? www.onlyhandmadeloves.blogspot.nl

    X Colinda

    L

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog hebt bezocht, een eventuele reactie wordt zeer op prijs gesteld! xo