donderdag 25 juli 2013

SUMMER LOVING: GARDEN

Nog steeds ben ik aan het genieten van het mooie weer en mijn vakantie, maar in mijn achterhoofd blijf ik nog wel denken aan a.s. maandag..dan mag ik weer werken. Ze voorspellen voor volgende week iets minder weer, dat vind ik helemaal niet erg ;)..nu genieten van dit weer in de tuin. Daarbij hoort ook een leuk aangeklede tuintafel! Oké, ik geef toe dat het onhandig is om alles weer eraf te halen als we aan diezelfde tafel gaan eten, maar tot die tijd vind ik het een gezellig geheel.
Mijn nieuwe en 'oude' aankopen van (jawel!) Tierlantijn geeft het een fijne 1001 nacht sfeer (ook overdag ;) ) waar ik de laatste tijd zo gek op ben.
Zomerfruit in een mooie Marokkaanse schaal, verse bloemetjes uit de tuin en ijskoud water met schijfjes citroen en ijsblokjes maken het geheel helemaal af...het enige wat ik nu alleen nog ga doen is GENIETEN!!










NIEUW: lantaarn, dienblad, hamamschaaltje, mini tajine, Marokkaanse schaal (alles van Tierlantijn)


4 opmerkingen:

Bedankt dat je mijn blog hebt bezocht, een eventuele reactie wordt zeer op prijs gesteld! xo