dinsdag 9 juli 2013

FAYE'S BDAY - FINAL PART

Oké...ik heb de afgelopen week constant foto's van Faye's verjaardag geshowd en ik beloof dat dit het laatste deel is!!

Afgelopen zaterdag vierden wij dus Faye's verjaardag en de planning was om de versiering, hapjes, etc. te fotograferen als alles klaar was...net voordat de visite zou komen.
Maar mijn man had mij niet verteld dat er enkele gasten eerder zouden komen dan aangegeven was op de uitnodiging. De helft stond nog niet op tafel, de tuin was nog niet versierd,  ik was zelf nog niet aangekleed (ik liep nog in mijn pyjama)...toen ging de deurbel!!
Aangezien ik echt van de planning ben, baalde ik wel dat ik niet wist dat men eerder zou komen. Maar goed...ik had snel wat foto's genomen, helaas niet zoals ik in gedachten had, maar ik kan jullie wel een beetje een impressie geven van de versiering.

Al met al was het een geslaagd feestje, we hadden heerlijk weer...ik viel als een blok in slaap toen de laatste visite wegging :)








Party outfit:



VERSIERING/AANKLEDING:
Pom Poms: Lang zal ze leven

Sparkler candles: Lang zal ze leven

Make your own banner: Hip gemaakt

Rietjes van papier (had ik ook gebruikt voor de cake banner): The Fashion Writress

Ook had ik bijpassende balonnen, slingers en lampionnen voor buiten...daar had ik helaas geen foto's van genomen. Oh ja, niet te vergeten de andere hapjes....pffff volgend jaar beter plannen ;)






4 opmerkingen:

  1. Hon! Hoe jammer t ook is dat je niet meer foto's kon maken, deze sfeerimpressies zijn te leuk :D En wat zag je kleine meis er mooi uit! De middelste foto, such a free spirit ;) En of je nu gestopt bent met cake bossen of niet, ik ga je inhuren als ik je nodig heb :p Je pinguins en taart zijn fantastisch geworden.

    liefs!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waaw, zou meteen ook zo'n feestje willen! Bedankt om te delen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Graag gedaan!! M'n meissie kan niet wachten tot haar volgende verjaardag, was haar blijkbaar goed bevallen ;)
      xo

      Verwijderen

Bedankt dat je mijn blog hebt bezocht, een eventuele reactie wordt zeer op prijs gesteld! xo