maandag 24 juni 2013

FAVORITES: H&M HOME

Elke dag kijk ik wel naar de webshop van H&M of er nog nieuwe dingen zijn, met name de Home afdeling weet mijn interesse vaak te wekken. Kussenhoesjes, theedoeken...allemaal zo leuk! Ook de dekbedovertrekken zijn heel gaaf, de prijskaartjes zijn ook heel aantrekkelijk...vooral als je het vergelijkt met wat bekende merken.
Afgelopen week stonden er weer een aantal leuke items bij de nieuwe artikelen en ik kon het weer niet laten om hiervan een paar te bestellen.

Mijn favoriete items heb ik hier onder op een rijtje gezet en binnenkort laat ik zien wat ik daadwerkelijk besteld heb. De afleverdatum verschilt met de dag, dus jullie houden het in ieder geval dit jaar nog van mij tegoed.

Bestel jij ook wel eens wat van de H&M Home afdeling?


















Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt dat je mijn blog hebt bezocht, een eventuele reactie wordt zeer op prijs gesteld! xo