donderdag 1 augustus 2013

DAGJE MARKEN

Afgelopen zondag zijn we naar Volendam geweest en van daar met de boot naar Marken.
Dat was mijn laatste dag voordat ik weer moesten werken, na drie fantastische weken vakantie.
We hadden met vriendinnen afgesproken, het weer was heerlijk...wat was het gezellige dag..

In Volendam was ik al een keer geweest...pfffffff wat was het daar druk met al die toeristen zeg, maar Marken was nog helemaal nieuw voor mij.
Toen we daar aankwamen was het echt zo'n contrast met Volendam qua drukte.
De houten huisjes gaven zo'n fijn sfeertje, we waren toerist in eigen land... Maar ik moet wel zeggen dat ik echt een amateur toerist ben, want mijn camera had ik niet vaak gebruikt om foto's te maken van de mooie omgeving. Daarom moeten jullie het nu doen met een paar foto's...volgende keer beter ;)
















2 opmerkingen:

  1. Aah wat heerlijk! En wat een schatje, je dochter! Zo grappig, ik wilde altijd al graag naar Volendam en idd Marken even bezoeken, gewoonweg nooit van gekomen. Wel leuk om te ervaren of niet? We mailen :)) x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Volgens kan jij dat makkelijk op jouw board doen vanuit the big city...
      Echt een mooie omgeving, je kan er hele mooie foto's van de omgeving en natuurlijk een mooie setting om outfit foto's te maken...zeker doen babe!!

      Verwijderen

Bedankt dat je mijn blog hebt bezocht, een eventuele reactie wordt zeer op prijs gesteld! xo