donderdag 2 mei 2013

NIEUWE AANWINSTEN: LOVE GROWS BEST IN LITTLE HOUSES

Aan mijn vader had ik een tijdje geleden gevraagd om een een houten balk, aangezien mijn vader van alles bewaart, hoefde hij niet lang te zoeken.
Hij gaf mij een prachtig exemplaar die, doordat die (de balk) buiten had gestaan, grijs was geworden door de weersinvloeden.
Toen het afgelopen weekend mooi weer was, keek ik mijn man lief aan en vroeg of hij een paar huisjes voor mij uit de balk wilde zagen....met veel liefde deed hij dat voor mij hahaha...

Dit is het resultaat:


Ze verschillen in hoogte en zijn niet allemaal recht, maar dat maakt het juist mooi...het moet niet te perfect zijn.


Mijn man had ze licht geschuurd, zodat ze een beetje een grey wash effect hadden gekregen.
Ik heb ze tot nu toe nog niet bewerkt met wax, wash of verf, maar ik denk dat ik enkele wel een wit dakje geef.

Wat vind je van mijn nieuwe (ontzettend low budget) aanwinsten?



1 opmerking:

Bedankt dat je mijn blog hebt bezocht, een eventuele reactie wordt zeer op prijs gesteld! xo