vrijdag 3 mei 2013

NIEUWE AANWINST: MIJN HUISJE HEEFT EEN KRUISJE

Ahhhh....wat ben ik blij met mijn nieuwste aanwinst!!
Deze houten plus is van van het merk Basichus, ze zijn handmade en komen uit Zweden.
Ik heb het besteld bij Hart&8, waar ik overigens vorige maand nog meer aanwinsten had geshopt, bekijk ze hier.
Hart&8 verkoop nog meer producten van dit fantastische merk, zeker de moeite waard om even een kijkje te nemen in de webshop.







Ook kreeg ik twee mooie zwart/wit kaartjes en een armbandje bij mijn
bestelling....zo lief weer!!
Ik ben benieuwd wat je van mijn nieuwe aanwinst vindt :)
Nu ga ik lekker genieten van het zonnetje, het beloven weer mooie zonnige dagen te worden...I luv it!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt dat je mijn blog hebt bezocht, een eventuele reactie wordt zeer op prijs gesteld! xo