maandag 13 mei 2013

I LOVE BEING A MOM - PART II

Een dag later dan gepland kan ik laten zien wat ik voor moederdag had uitgezocht, dit heb ik verwerkt in een moederdag-dagboek.

Gisteren was het qua weer een wisselvallige dag, maar qua verwennerij was het non-stop :)
's Ochtends lekker uitgeslapen opgevolgd door een heerlijk ontbijtje op bed (gemaakt door Nathaniël - met hulp van mijn man) en daarna cadeautjes uitpakken. Te beginnen met het zelfgemaakte cadeautje van Faye, eigenlijk wilde ze het liever zelf houden, maar uiteindelijk mocht ik het toch uitpakken.

We hadden nog lekker met z'n vieren op bed tv gekeken, heerlijk relaxed. In de middag gingen wij naar mijn ouders, waar we werden ontvangen met lekkere taart en koekjes...totaal niet goed voor de lijn hahaha!!
Ook al zat het weer niet mee, toch ging mijn vader voor ons roosteren op de bbq...ook weer zo lekker.

Al met al een relaxed verwen-dagje :)
Ik had een paar foto's gemaakt om een kleine impressie te geven van mijn dag....enjoy!!

lekker blijven liggen terwijl het ontbijt wordt klaargemaakt...het rook heerlijk


en het smaakte ook heerlijk :)
vers fruit, zelf gemaakte broodjes, een eitje en jam van Tierlantijn

cadeautjes waren mooi ingepakt door Tierlantijn

Faye had een mooi cadeau-tasje gemaakt voor haar moederdag cadeau


* opengewerkte mand
* zwart/witte dienblad
*geurkaars in blik
* houten kommetje + houten dip/dye lepeltje

het kommetje wil ik gebruiken voor in de keuken, om grof zeezout in te doen

een memo houder om op te hangen, met een high five van Faye....te schattig!!

we love leopard-print

lekkere wadji gemaakt door mijn mams

drie generaties....love you mom!!

best saté ever!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt dat je mijn blog hebt bezocht, een eventuele reactie wordt zeer op prijs gesteld! xo