dinsdag 26 maart 2013

BLACK AND WHITE EASTER

Aankomend weekend is het pasen en om eerlijk te zijn heb ik niks met al die pasteltinten, gele konijnen (bestaan die überhaupt?!) en andere vrolijk gekleurde paasprul.
Afgelopen week kwam ik deze leuke ideeën tegen, het gaf mij inspiratie voor volgend jaar.
Dus misschien volgend jaar toch maar mijn huisje in paas-sfeer brengen. Het zijn niet de gebruikelijke paastinten, maar lekker rustig zwart/wit.....

I luv it en jij?









 



bron van alle afbeeldingen: Pinterest




3 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Fijn dat het jou opvrolijkt Dien, maar ik word er kriegelig van...xo

      Verwijderen
  2. Ik heb ook niets met al dat geel maar vind pasteltinten voor pasen dan wel weer mooi.
    Maar jouw plaatjes vind ik ook mooi maar past niet bij mij, te strak zeg maar.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog hebt bezocht, een eventuele reactie wordt zeer op prijs gesteld! xo