maandag 9 september 2013

PHOTO RECAP

Afgelopen week was ik jarig, had ik prachtige cadeaus gekregen, allerlei pakketjes ontvangen, had ik eindelijk verse vijgen kunnen vinden voor een lekkere salade, genoten van de laatste zomerse dagen, had ik het weer zien veranderen van zomers naar herfstig, mijn eerste (niet de laatste) mok voorzien van een printje, 300 volgers op Instagram (2000+ op Pinterest) en een paar nieuwe aankopen voor het huis gedaan (daarover deze week meer)...bekijk het allemaal in mijn photo diary.



Op naar een week waar een leuk event in de planning staat!! Aanstaande donderdag ga ik naar de Meet the Blogger Masterclass 'Photography & Styling'...ik heb er ontzettend veel zin. Uiteraard zal ik er een verslag van doen, dus hou mijn blog in de gaten!



2 opmerkingen:

  1. Wat leuk die meeting! Heerlijk vijgen, ben dol op vijgenjam. Benieuwd naar je nieuwe aankoopjes Zal je blog in de gaten houden :-) Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben groot fan van de vijgendipper van Jumbo..zo lekker met een blokje oude kaas (eigenlijk meerdere blokjes haha)!
      xo

      Verwijderen

Bedankt dat je mijn blog hebt bezocht, een eventuele reactie wordt zeer op prijs gesteld! xo