dinsdag 10 september 2013

BLACK & WHITE WITH A DASH OF MINT

Ik ben helemaal blij met mijn zwart-wit-grijze interieur, maar ik miste toch wat kleur.
Daarom koos ik voor een rustige accentkleur: mint groen! Die kleur doet mij denken aan mijn slaapkamer
bij mijn ouders thuis tig jaar geleden. Ook toen was ik al bezig met de indeling veranderen en zelf mijn kamer verven ...gelukkig kreeg ik die vrijheid van mijn ouders, dat was denk ik het begin dit alles ;)

Bij Dreamkey kocht ik mint groene masking tape, leuke stickers met verschillende teksten in dezelfde kleur (en zwart...da's toch zo lekker vertrouwd) en papieren zakjes.
Afgelopen weekend vond ik in de rommellade in de keuken een kaartje die ik kreeg bij een bestelling, ik weet niet meer bij welke webshop dat was...dat is het risico van (te) vaak bestellen via internet ;)
Maike van Moodkids attendeerde mij erop dat ik de kaart kreeg bij een bestelling van een item van Moodkids en dat klopt :) Ik had een winterjas van Moodkids besteld voor Nathaniël en daar kreeg ik dit kaartje bij...altijd leuk zulke extra's!!





Hema komt de laatste tijd met ontzettend leuke woonaccessoires, stempels, masking tape, etc. Kortom ze zijn goed bezig, niet omdat het heel trendy is, maar ook omdat het heel betaalbaar is. Als ik bij de Hema ben, dan ga ik altijd even bij de woonaccessoires kijken. Mijn oog viel meteen op onderstaande items, wat een fijne kleurtjes: wit met heel licht grijs! In het dorp waar ik woon had ik ze nog niet gezien, maar ik was zaterdag bij de Hema in Vught (een heel klein en niet praktisch ingedeeld filiaal, maar dat terzijde) en daar stonden deze leukerds :) Ik nam deze drie items mee voor nog geen € 15,00!




Deze poster van Jots had ik al een paar dagen in huis, maar twee fotolijsten ontbraken nog.
Bij LENTstyles had ik ze besteld, omdat ik nog steeds een feather crush heb en de lettertype van de andere
poster vond ik heel stoer, terwijl de tekst heel lief is...mooi contrast! 
Ik ben blij met deze nieuwe aanwinsten voor de hal.









14 opmerkingen:

  1. Heel mooi idd dat mintgroen!!
    Die vaasjes had ik ook gespot bij Hema, zijn mooi en stoer tegelijk in combinatie met dat kruid.

    En de poster met de veer ♥ it!!
    X Laura

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt!
      De vaasjes zijn van zichzelf al zo mooi, dus ze hebben niet veel nodig om op te vallen...ik ben er echt blij mee :)
      xo

      Verwijderen
  2. Ik heb btw net gelijk die webshop bekeken.. wat een super mooie spullen.. mijn bestelling is gedaan! Bedankt voor de tip!!♥

    x Laura

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk dat je een bestelling hebt geplaatst, ik ben benieuwd wat jij hebt besteld.
      Echt leuk spul, echt de kleuren van nu.
      xo

      Verwijderen
  3. Wat leuk dat je Dreamkey hebt vermeld in je blogbericht.
    En wat een mooie blog heb je zeg, heel inspirerend!
    Toevallig trouwens, ik heb heel mijn huis grotendeels in het wit, met een beetje zwart en als accentkleur... Mintgroen!

    Prachtige kleurencombinatie ^^

    Lieve groet,
    Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Graag gedaan! Je hebt een leuke webshop met een ontzettend leuk assortiment, ik kom zeker terug om te shoppen :)
      xo

      Verwijderen
  4. Wat een mooie foto's! Het kaartje is van www.moodkids.nl je ontving het dus via 1 van de webshops uit onze shopgids :-)
    groetjes Maike

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh ja, dat was het :)
      Ik kreeg de kaart bij de winterjas van mijn zoon, ik zal het meteen aanpassen in de tekst...bedankt!
      xo

      Verwijderen
  5. De Hema heeft zeker leuke spullen, je komt er altijd wel met iets thuis. Mooi dat mintgroene kleurtje dat je er aan hebt toegevoegd hoor. Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hema is goed bezig, ze volgen de trends en het is heel betaalbaar.
      Heel fijn als je, net zoals ik, 'zo nu en dan veranderd' :)
      xo

      Verwijderen
  6. Hey you!!
    Hema s de coolste! Allerlei jonge designers zijn voor Hema ah werk! Nog een klein dingetje...veel wat er bij Sissyboy verkocht wordt hebben ze ook bij de Hema...tegen betaalbare prijzen, yipie!! Toen ik nog bij jou in het dorp werkte was ik elke dag bij de Hema! De Hema uit jou dorp vind ik nog steeds de fijnste...mmmhhh klinkt als een btje heimwee naar jou "dorp"...
    Gw&dy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha heimwee...you funny!!
      Onze Hema was ook niet voor niets een paar keer uitgeroepen tot best ingedeelde Hema van Nederland en daar zijn we trots op, maar dat merk je ook wel hoor!
      Maar dat van Sissyboy is echt nieuw voor mij en best shocking eigenlijk...dan ga ik liever voor een 'echt Hema'!
      xo

      Verwijderen
  7. Mintgroen is een prachtige kleur. Leuk die vaasjes van de Hema, ik ben ook groot fan van de Hema.
    Leuke blog heb je, ga je volgen!
    Lieve groet,
    Henny

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor de compliment :)
      Leuk om te lezen dat er zoveel fans zijn van de Hema, kan eigenlijk ook niet anders hè?
      Bedankt voor het volgen!!
      xo

      Verwijderen

Bedankt dat je mijn blog hebt bezocht, een eventuele reactie wordt zeer op prijs gesteld! xo