maandag 29 april 2013

ANOTHER SUNNY SUNDAY

'Welcome spring...please stay this time!' Dat was wat ik dacht toen ik gisteren aan het genieten was van het mooie weer.
Het was weer een heerlijk dagje :)
Ik heb wat plantjes geplant, een tuinposter opgehangen en....ach kijk maar mee.

'La dolce vita' ofwel 'Het goede leven'
Dit bordje had ik vorig jaar gekocht van een vriendin bekijk hier haar
Facebook pagina voor nog meer leuks.


Lavendel vind ik prachtig staan in de tuin en ook de geur maakt mij heel vrolijk en relaxed .

Heerlijk zo'n glas cola met een schijfje limoen...lekker fris op zo'n warme dag.
Al een tijdje was ik op zoek naar een tuindoek met een afbeelding van een boeddha.
Heel toevallig kwam ik zaterdag dit exemplaar tegen bij een restantenwinkel en het
leuke was de prijs: € 3,95!!
Voetjes omhoog en genieten van het zonnetje....

Prachtig plaatje....hopelijk zien we dit nog heel vaak de komende tijd.

Wat heb jij gisteren gedaan? Ook zo genoten van het prachtige weer?

1 opmerking:

  1. De budha tuindoek ziet er super mooi uit.
    De kosten voor de aanschaf is ook nog eens aan de lage kant!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog hebt bezocht, een eventuele reactie wordt zeer op prijs gesteld! xo