dinsdag 11 maart 2014

EN LAS NUBES

Dat Instagram niet alleen handig is om mooie foto's te bekijken en inspiratie op te doen weet ik sindskort, want via dat leuke en uber hippe medium heb ik ontzettende leuke shirtjes voor Faye gekocht!
Ik volgde Pamela Dosal al een tijdje vanwege haar prachtig ingerichte huis, haar mooie zoon en ze is een heel lieve vrouw.
Enkele weken geleden kondigde Pamela aan dat zij een kinderkledinglijn uit ging brengen onder de naam: En Las Nubes. Er kwamen een aantal foto's voorbij van haar zoontje die de te leuke shirtjes showde.
Zoals jullie wel gemerkt hadden, ben ik niet van de felle kleurtjes en de shirtjes en leggings van En Las Nubes waren dus helemaal naar mijn smaak: zwart, wit of grijs met een fijn printje.
De shirtjes gaan vanaf maat 50 t/m maat 134 en de leggings vanaf maat 50 t/m maat 92. Helaas is Faye te groot voor de leggings, maar de shirtjes zijn er wel in haar maat en natuurlijk heb ik er twee besteld :)
Het was wel moeilijk hoor, om te kiezen uit al die leuke printjes en kleurtjes. Afgelopen weekend kwam mijn bestelling binnen, ik werd al blij van de verpakking...altijd leuk als het pakketje met zorg wordt ingepakt. En Faye werd heel blij van de inhoud en daarom moest ze gisteren meteen een shirtje aan toen wij van het lekkere weer gingen genieten in Noordwijk aan Zee.
Nou, oordeel zelf..te leuk toch?







Onderstaande foto is van Pamela zelf, het is een overzicht van haar collectie.
De lancering van de webshop van En Las Nubes vindt later deze maand plaats, maar voor bestellingen en nog meer foto's van de collectie kan je kijken op Facebook en via Instagram @pamdosal.








4 opmerkingen:

  1. Supermooie dingen van Pamela! En het staat Faye prachtig... Liefs, Tricia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahaha met gevoel voor "drama" ;) op die eerste foto! Leuk zijn ze!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een superleuke foto's van je dochter. En inderdaad een gave nieuwe kledinglijn. Helaas al niet meer geschikt voor mijn spruiten.., maar jouw meisje staat 't prachtig! xx

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog hebt bezocht, een eventuele reactie wordt zeer op prijs gesteld! xo