zondag 8 december 2013

GOODIE GOODNES DECEMBER

In de middag van 5 december viel de nieuwe Goodie Goodness box op de mat, fijn zo'n Sinterklaas cadeautje!
Natuurlijk was ik weer heel benieuwd naar de inhoud, dus tussen de voorbereidingen van pakjesavond pakte ik de box gretig uit (ook al was het weer heel mooi ingepakt).




Ook deze maand was ik blij verrast, wat een leuke goodies, de box was gevuld met goodies van twee Nederlandse ontwerpers: JEEBAGS en JOTTE.

De Dipla Bag van JEEBAGS by Janneke is gemaakt van heel mooi en zacht leer en helemaal handgemaakt in Nederland, heel handig om make-up, een pinpas of andere kleine spulletjes in op te bergen...echt ontzettend leuk!






Met de decoratiehanger van JOTTE was ik ook ontzettend blij. De hanger had ik al een paar keer op de Instagram  van Lekker Fris voorbij zien komen en was er zeer van gecharmeerd en nu zat het dus in de Goodie Goodnes box...ook weer een ontzettend leuke goodie.






Het was weer een leuke box en ik was weer niet teleurgesteld, niet dat ik daar rekening mee had gehouden ;)
Wat vind jij van de Goodie Goodness box van december?





3 opmerkingen:

  1. Hebben hebben hebben :-)
    Ontzettend leuke producten!!

    Fijne zondag
    X Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke producten zaten er in.
    Lieve groet,
    Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat zijn wel hele leuke producten zeg! Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog hebt bezocht, een eventuele reactie wordt zeer op prijs gesteld! xo