donderdag 16 mei 2013

LET'S GO OUTSIDE

Wat doe je als het buiten grauw, grijs en regenachtig is? Juist!!....ik ga mijn 'OUTSIDE' board op pinterest vol pinnen met heerlijk plaatjes van zomerse tuinen.
Zo veel leuke ideeën voor de lange, zwoele zomeravonden.... Lekker buiten eten, bbq-en of gewoon chillen...hoe fijn klinkt dat. Al moet ik zeggen dat wij twee weken geleden wel een paar keer buiten hadden gegeten, dat was echt genieten.
Ach het blijft voorlopig alleen bij pinnen, want de verwachtingen zijn voor de verandering niet heel erg positief!! Ik ga niet klagen....dat helpt toch niet.



Om jullie toch mee te laten dromen van die zomeravonden, heb ik wat mooie foto's van outside board uitgezocht.
Droom je mee......











Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt dat je mijn blog hebt bezocht, een eventuele reactie wordt zeer op prijs gesteld! xo